TAJLAND – budžet za 20 dana – drugi dio – CHIANG MAI

0 1,726
Prvi dio bloga o Bangkoku pročitajte ovdje. Chiang Mai - boravak od 08.01.2016. do 14.01.2016. Krenuli smo za Chiang Mai noćnim vlakom u 19:35 iz Bangkoka. Stigli smo u 8:40. U prethodnom blogu piše cijena karata za vlak. Zašto smo išli vlakom, a ne avionom? Zato što je muška ekipa u skupini htjela iskusiti vožnju vlakom. Gledam i ja "Big Bang Theory" i fora mi je Sheldonova opsesija vlakovima, ali ja sam ipak glasala za avion. Ha ha ha... Cijena je ista, a ne truckaš se cijelu noć u hladnom vlaku. Broj glasova prevagnuo i išli smo vlakom. Nije mi žao, bar smo isprobali sva prijevozna sredstva. :) [caption id="attachment_2391" align="alignnone" width="1024"] Chiang Mai, taxi. Taman svi stanemo. :)[/caption]

Chiang Mai je divan

Chiang Mai je manji grad i oduševio nas na prvu, super temperatura (oko 25°C), čisto i uredno. Pravo osvježenje nakon sparnog i prilično prljavog Bangkoka. Odlučili smo ostati bar tjedan dana.
Niti jedan smještaj prije puta nismo rezervirali, nego u hodu preko Booking.com Booking.com popust od 15$ iskoristite na linku.
Nismo rezervirali smještaj unaprijed. Ovaj put čak nismo rezervirali niti preko Bookinga, nego smo naletjeli na simpatičnog vozača taksija. On i žena voze. Pitali smo njih preporuku smještaja, pa nas je vozio na jedno mjesto, nije nam se svidjelo, pa na drugo u kojem smo odlučiti odsjesti. Nije ništa posebno, ali bit će dobar za dva dana koliko smo odlučili provesti u tom smještaju. Jer smo imali u planu dvodnevni treking, pa po povratku pronaći novi smještaj.   [caption id="attachment_2412" align="alignnone" width="1024"] Lai Thai Guest House.[/caption]   Lai Thai Guest House izvana izgleda baš Tajlandski i super je. Sobe su prosječne. Krevet je u redu. Zidovi sobe su obloženi drvetom. Jedino je kupaonica baš jadna. Čista je, ali sve je prilično staro, pa izgubiš volju za ulazak u nju. Lokacija je dobra, tako da smo odučili ostati dva noćenja. Dva noćenja za dvije osobe platili smo 920 thb (180 kn).

Jeftina hrana i masaža stopala

Moglo bi se reći da sam opsjednuta masažama stopala. :) Vidjet ćete i sami kako su dobre te masaže, posebno nakon što Vam put od Zagreba do Bangkoka traje 27 umjesto 17 sati. Treba izliječiti natečene noge. :) U Chiang Maiju sve je jeftinije nego u Bangkoku otprilike 20%. Ovdje su masaže stopala 120 thb (24 kn) do 180 thb (35 kn), a u Bangkoku 150 thb (30 kn) do 250 thb (50 kn). Masaža traje pola sata.
Povoljna je domaća, tajlandska hrana. Ako ju ne volite, nego ćete tamo jesti pizze i sličnu hranu, onda Vam neće biti povoljna hrana. Pizza je oko 400 thb (80 kn).
[caption id="attachment_2490" align="alignnone" width="1024"] Namakanje nožica prije masaže.[/caption]   Hrana je također 20% jeftinija nego u Bangkoku. Imaju odlične noćne tržnice. Osim ogromne ponude hrane, možete kupiti suvenire, odjeću itd. Kupila sam par majica kratkih rukava. Cijena majica kreću se od 80 thb (16 kn) na dalje. Ja sam kupile par komada tih po 80 thb. Još ih i danas nosim. Obične pamučne sa slonićem i sličnim dekoracijama na sebi. Nisam osoba od šopinga odjeće, tako da Vam ne znam detaljnije napisati koliko su druge stvari. :)   [caption id="attachment_2465" align="aligncenter" width="357"] U jednom kafiću pišu na kavi što poželite. :) Ja sam popila kavicu s imenom našeg mačka. :)[/caption]   [caption id="attachment_2445" align="alignnone" width="1024"] Od sve hrane koju sam pojela, jedino pečene banane nisu baš poželjnog okusa.[/caption]   [caption id="attachment_2409" align="alignnone" width="1024"] Cure / dečki na jednoj od noćnih tržnica.[/caption]   [caption id="attachment_2479" align="alignnone" width="1024"] Prefora drvene lampe. Sestra kupila lampu na slonića.[/caption]   [caption id="attachment_2478" align="alignnone" width="1024"] Noćna tržnica. Odlična ponuda hrane.[/caption]   [caption id="attachment_2450" align="alignnone" width="1024"] Noćna tržnica.[/caption]   [caption id="attachment_2481" align="aligncenter" width="357"] Ovakvi štandovi su mi bili najdraži. Sa svježe očišćenom lubenicom. Pakiranje košta oko 50 thb (10 kn).[/caption]

Vožnja biciklom

Sestra, šogor, frendica i ja odlučili smo prijeći Chiang Mai biciklom. Najam bicikla bio je oko 60 thb (12 kn).  Umirali smo od smijeha, jer nije uopće zgodno voziti bicikl kad ti sve naopako, zbog vožnje lijevom stranom. Prezabavno je bilo i svakako preporučujem. Chiang Mai nije velik grad i super ga je prijeći biciklom. Nemojte se zaboraviti namazati kremom za zaštitu od sunca. :)   [caption id="attachment_2452" align="alignnone" width="1024"] Luda vožnja biciklima ulicama Chiang Maija.[/caption]   [caption id="attachment_2408" align="alignnone" width="1024"] Chiang Mai[/caption]

Mali grad s puno hramova

Šetajući ili vozeći se Chiang Maijem vidjet ćete puno hramova. I zbilja su prekrasni. U neke žene imaju zabranu ulaska, pa smo se mogli uslikati samo ispred. :)   [caption id="attachment_2404" align="alignnone" width="1024"] U ovaj hram zabranjen ulaz ženama.[/caption]   [caption id="attachment_2402" align="aligncenter" width="357"] Dečki su bili unutra, pa su podijelili slike.[/caption]   [caption id="attachment_2441" align="alignnone" width="1024"] Šetnja gradom.[/caption]   [caption id="attachment_2444" align="alignnone" width="1024"] Chiang Mai.[/caption]   [caption id="attachment_2448" align="aligncenter" width="357"] Chiang Mai. Wat Chedi Luang, smješten u starom dijelu grada.[/caption]

Wat Umong

Poslije podne rezervirali smo taksi na par sati i otišli do Wat Umong hrama (umong znači tunel). Neobičan hram napravljen od brojnih špilja povezanih tunelima. Sagrađen 1297. god. Hram je poznat i po školi meditacije i budizma, nastava se izvodi na engleskom jeziku. Oko hrama nalazi se ogromna šuma i ribnjak u kojem su prilično čudne ribe. Ne bi bilo zgodno upasti u tu vodu. :) [caption id="attachment_2392" align="alignnone" width="1024"] Wat Umong.[/caption]   [caption id="attachment_2410" align="alignnone" width="1024"] Oko hrana.[/caption]   [caption id="attachment_2454" align="alignnone" width="1024"] Kod ribnjaka.[/caption]   [caption id="attachment_2489" align="alignnone" width="750"] Ribica i kornjača.[/caption]

Odličan novi smještaj

Nakon povratka s dvodnevnog trekinga (o tome ću napisati poseban blog post, jer bi ovaj bio predug), našli smo novi smještaj, Ude Cozy Bed & Breakfast. Tri noćenja platili smo ukupno 2550 bht (500 kn). Hotel je vrhunski. Novi namještaj, čisto, odlična kupaonica. Zaslužuju super ocjenu na Bookingu. Dvorište hotela uredno, lijepo i ugodno za korištenje. Sad sam malo gledala i nisam našla da imaju slobodan termin. Nije uopće čudno da je bukiran non stop.
Booking.com popust od 15$ iskoristite na linku.
U idućim blogovima pišem o: dvodnevnom trekingu u okolici Chiang Rai, školi kuhanja, Sukothai, Krabi i otoci, te ponovni povratak u Bangkok. Ostale putne blogove pročitajte ovdje. Čitamo se. :) Ana

Jaš malo slika....

[caption id="attachment_2538" align="alignnone" width="1024"] Naš taxi do Wat Umonga. I sestra cuga unutra. :)[/caption]   [caption id="attachment_2405" align="alignnone" width="750"] Chiang Mai[/caption]   [caption id="attachment_2407" align="alignnone" width="750"] Vožnja po Chiang Maiju.[/caption]   [caption id="attachment_2411" align="alignnone" width="750"] Pogled iz taksija.[/caption]   [caption id="attachment_2435" align="alignnone" width="750"] Isto neki oblik taxi prijevoza. :)[/caption]   [caption id="attachment_2443" align="alignnone" width="1200"] Sjedeći buda[/caption]   [caption id="attachment_2455" align="alignnone" width="750"] Chiang Mai, noćna tržnica.[/caption]   [caption id="attachment_2453" align="alignnone" width="1024"] Wat Umong.[/caption]   [caption id="attachment_2421" align="aligncenter" width="357"] Skroz draga slika, prema izgledam munjeno. :D
Sestra me neočekivano ćopila. Ha ha ha...[/caption]